فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
مامان فاطمهمامان فاطمه، تا این لحظه: 39 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
يكي شدن مامان و بابايكي شدن مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

تو هديه بزرگ خدايي براي من و بابات

تولد خوشگل مامان

1395/4/14 16:00
نویسنده : مامان جون
136 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دنياي من !

هر روز كه تو بزرگتر و بزرگتر ميشي حس مادري من قوي تر و قوي تر ميشه و عشقم بهت بيشتر دختر نازنينم

خيلي شيرين زبون شدي ماشالله نمك مي ريزي كه نگو تو اداره كه هستم دلم برات يه ذره ميشه همش ثانيه شماري مي كنم برگردم خونه بغلت كنم . قربون شيرين زبوني هات بشم من

دو روز پيش تولد دو سالگي ات بود جشنجشنجشنجشنجشنجشنجشن

بعد از افطار برات تولد گرفتيم كلي ذوق و شوق داشتم تو هم كه نمي دونستي چيكار بكني . وسايل تزيين رو كه مي ديد مي رقصيدي ميگفتي « تبلد » فداي شيرين زبوني هات بشم . كلي ذوق كرده بود همه اومده بودن به جز عمه افسانه آخه طفلكي مريض بود عملش كرده بود نتونست بياد عوضش بابايي رفت رضا رو آورد . كلي رقصيدي بازي كردي خلاصه كلي بهت خوش گذشت . راستشو به خاي به منم خيلي خوش گذشت .

ان شالله خوشبخت بشي مادر بوسبوسبوسبوس

ان شالله صدو بيست ساله بشي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)